Back to the 80’s

“Alles werd anders in de jaren tachtig. Én alles bleef ook anders”. In Forever 80’s – Het levensgevoel van de jaren tachtig in advertenties maken Roelof Bouwman en Minke de Vogel een nostalgische trip naar de periode waarin de computer en de pincode in ons leven kwamen. Maar het was ook de tijd waarin de polaroidcamera werd geïntroduceerd, merkkleding opkwam en de walkman zijn intrede deed. Met  advertenties en slogans uit die tijd (Zwitserlevengevoel, Petje Pitamientje, om maar een paar klassiekers te noemen) laten Bouwman en De Vogel oude tijden herleven. Na hun boek over de seventies laten ze in dit  boek met een nieuw tijdperk zien hoe we werden wie we zijn.
Roelof Bouwman & Minke de Vogel, Forever 80’s – Het levensgevoel van de jaren tachtig in advertenties,  Nieuw Amsterdam, €22,99

Kans maken?
Wij mogen 3 exemplaren verloten van Forever 80’s. Wilt u kans maken op dit boek, vul dan hieronder uw gegevens in: